• Főoldal
  • Freddy, meg más

    Szerző: dudicsek 2010.05.20. 23:29 ( szólj hozzá )
    Címkék: horror robert englund patricia arquette franka potente freddy krueger rémálom az elm utcában nightmare on elm street hajsza a metróban kaszabolós

    Láttam én már bármiből is hét részt???

    Most kezdtem bele a Rémálom az Elm utcában 4-be. Az első kettőt már milliószor láttam, úgyhogy az kimarad a maratonból. Fantasztikusak, zseniálisak, ijesztőek. :D Viszont, uramatyám, a háromban mekkora jelenetek vannak! Amikor a kerekesszékes srác átváltozik varázslóvá, meg a hülye csavaros poén - most álmodom, ja mégse, ja, igazából ezt az egészet álmodtam, nem, valójában azt is csak álmodtam, hogy álmodtam, hogy álmodom. :D

    Jennifer túl sokáig nézi a tévét:

     

    Szegény Nancy (korábbi főhős) is meghal. Rájöttem, hogy tökre felesleges egy horrofilmben küzdeni, mert hiába maradsz életben - a folytatásban úgyis elővesznek és kinyírnak. Akkor meg inkább halj meg méltósággal egy résszel korábban. Ugyanez volt Randyvel a Sikolyban. Egyébként soha a büdös életben nem fogom megbocsátani a készítőknek, hogy megölték őt, ő volt a legnagyobb arc. Hát persze, a viccesfiúk is korán halnak. Ebben is, amint megszólalt a kis holdkóros, rögtön elkezdetm őt félteni. Jogosan.

    Egyrészt bosszant, ha a sabloncsapat sablonkarakterei kiszmítható sorrendben távoznak az élők sorából, másfelől marhára vicces. Szerintem hatalmas poén haverokkal ilyen bandamészárlós filmeknél fogadni a halállistára. Mivel az én barátaim sokkal jobb helyen vannak most, kénytelen voltam magamban tippelgetni. Az első kettőt eltaláltam, meg azt, hogy Patricia megmarad (ez mondjuk egyértelmű volt), viszont azt reméltem, hogy azt a hülye intézetvezetőt vagy főnővért vagy ki a szöszt jól kibelezik. És nem, a rohadt életbe, csak azért sem!!

    Van egy film, nem is tudom, mi a címe így hirtelen, valami metrós cucc, és kétféleképp is forgalmazták. Az egyik cím asszem az Hajsza a metróban. Franka Potente játszik benne, és basszus, én végig annak az ocsmány izének szurkoltam, ami üldözte őt. Dehát a készítőkben nem volt annyi stílusérzék, hogy kivégezzék a nőt. Vagy ez valami társadalmkritikus fricska akart lenni, "A ribancok úgyis túlélik"-üzenettel? Komolyan, elviselhetetlen egy nőszemély volt. Lelépett egy buliról, hogy gruppie-zon George Clooney-nak (!!!), aztán meg bennragadt a metróban, és mindenki meghalt, aki neki akart segíteni. Mert ő csak sivalkodni bírt végig. Franka Potentére is haragszom, A lé meg a Lola után abba is kellett volna hagynia a filmezést. Na jó, ez brutális túlzás, elnézést, és a film is teljesen korrekt volt a kortársaihoz képest, mármint, ha az ember szereti a jajmenekülökasötétbenkülönbenfeltrancsíroznak-filmeket, akkor teljesen megfelel.

    Most folytatom a hmmm mi is az alcíme? Na mindegy, szóval a Rémálom 4-et, egyszer majd feldúsítom videókkal meg képekkel meg linkekkel ezt a posztot.

    A bejegyzés trackback címe:

    https://szeretemafilmet.blog.hu/api/trackback/id/tr342019512

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.

    tömeg film művészet ?!

    Kapja be a sznob kultúrember meg a csámcsogó plázamozis. Én szeretem a filmet, nézek, amit akarok, tetszik, ami jó.

    Friss topikok

    • Zsoca87: Szia! Nézz rá a mi blogunkra is: :) kilencesterv.blog.hu/ (2010.06.07. 10:26) Ihaj!

    Linkblog

    Archívum

    Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.
    süti beállítások módosítása