• Főoldal
  • Ihaj!

    Szerző: dudicsek 2010.05.16. 23:04 ( 1 hozzászólás )
    Címkék: film mozi tömeg műfaj művész filmbuzi experimentális filmbarát szeretem a filmet

    A szokásos köszöntés a bloggertől, első bejegyzésem alkalmából. Most gondolkodnom kéne, hogy a sok idekívánkozó közül filmmel nyissak, de szerintem nem fogok sokáig erőlködni. Ügyes leszek, gyakran posztolok, mindenki ide fog férni.

    Célok? Nincsenek. Magamnak teszek jót azzal, ha gyakorolom a filmes témás írogatást, szóval az se gond, ha én leszek a blogom egyetlen, ám annál lelkesebb követője.

    Filmbarát vagyok, orbitális betűkkel, hatszor aláhúzva, múltam, jelenem, és remélem, a jövőm is a mozi jegyében fog eltelni. Éppen ezért kapok agyfaszt a megjátszós, mű-műkedvelő, műmájerektől, akik - hiába nem értik, nem érzik, fogalmuk sincs a film lényegéről, mondanivalójáról, mégis - kéjes nyögések közepette csavargatják a mellbimbóikat valami elvont cuccot bámulva. Szeretem a lassú, átérzős, avagy zagyvának tűnő, ijesztő experimentális mozikat (aka "művészfilmek"), ha megtalálom bennük a szerethetőt. A megjátszást gyűlölöm, a "szeretemtarrtmertrendi"-jelenséget.

    És ugyanúgy boldoggá tesz valami "könnyed", "trágár", "ostoba" limonádé is. Élvezetből, szenvedélyből nézem a filmeket. Érezni akarom, hogy szeretettel csinálták, hogy az alkotók beleadtak mindent, amit csak tudtak. Hogy foglalkoznak velem, a nézővel.

    Hm, ennyire azért nem hatódtam meg a saját szövegemtől, de azt hiszem, elöljáróban ennyi elég is lesz. Lényeg: szeresd a filmet. És persze néhányszor ide is felkukkanthatsz, annak örülök.

    Szervusz,

    dudicsek voltam

    A bejegyzés trackback címe:

    https://szeretemafilmet.blog.hu/api/trackback/id/tr662008764

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    tömeg film művészet ?!

    Kapja be a sznob kultúrember meg a csámcsogó plázamozis. Én szeretem a filmet, nézek, amit akarok, tetszik, ami jó.

    Friss topikok

    • Zsoca87: Szia! Nézz rá a mi blogunkra is: :) kilencesterv.blog.hu/ (2010.06.07. 10:26) Ihaj!

    Linkblog

    Archívum

    Blog.hu-ra alkalmazta: a Blog.hu Sablonok a Népkertben.
    süti beállítások módosítása